Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

07 September 2017 | Nederland, IJsselstein

zaterdag 9 september ga ik voor 3 weken op vakantie naar Iran. Dit maal heb ik mij aangesloten bij de reisorganisatie Djoser (leek mij verstandiger dan alleen te reizen).
29 september kom ik weer terug.
Via deze weblog kunnen mijn belevenissen weer volgen.
Aangezien Iran facebook blokkeert , zal ik waarschijnlijk geen foto’s tijdens deze reis op facebook kunnen zetten: helaas !
In Iran is het momenteel warm: boven de 30 graden .
Maar ik kan daar niet in korte broek en T shirt lopen want hier gelden de volgende kledingvoorschriften : een hoofddoek en armen en benen bedekt.
Het zal wel even wennen zijn !!


  • 07 September 2017 - 22:42

    Sakes:

    Hoi Francine,

    Heb een hele mooie reis, wereldreiziger.
    Eind oktober vertrek ik voor een half jaar naar Benidorm.

    Groetjes,
    Sakes

  • 08 September 2017 - 08:29

    Arjan:

    Wow! Iran. Ik heb een collega die er net geweest is en zulke mooie dingen gezien heeft en zulke mooie foto's gemaakt. Ik wens je een hele mooie reis!

    Lieve groet,
    Arjan

  • 08 September 2017 - 09:56

    José:

    Hoi Francine, fijne vakantie en geniet ervan !! Ook namens Bert.
    Sakes klinkt niet verkeerd Benidorm !
    Groetjes

  • 08 September 2017 - 15:29

    Theo Van Den Berg:

    Francine....Hele fijne vakantie en mooie reis. Je was ook alweer zo lang thuis!!! (geintje)
    Groet Theo

  • 08 September 2017 - 22:07

    Greet Altena:

    Een hele fijne reis toegewenst. Geniet ervan.
    Lieve groet,

    Greet

  • 09 September 2017 - 12:12

    Marian:

    Hoi Francine,

    Ik ben ontzettend benieuwd hoe zo'n groepsreis jou gaat bevallen. Ik ga je belevenissen weer met heel veel plezier en interesse volgen. Geniet ervan en we spreken elkaar weer nadien.

    Groetjes
    Marian

  • 10 September 2017 - 15:50

    Sandor:

    Heel veel plezier op deze bijzondere reis alweer gewenst Francine!
    Groetjes Sandor, ook namens de rest van de familie

  • 14 September 2017 - 14:34

    Riet Tummers:

    Hallo Francine,
    Wij zijn net terug van de Azoren en lees ik dat jij in Iran bent. Een heel fijne vakantie, het moet daar er erg mooi zijn. We volgen je. Groetjes Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Francine

Vrouw

Actief sinds 06 Sept. 2017
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 6976

Voorgaande reizen:

06 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: