weer thuis na de reis naar Iran - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu weer thuis na de reis naar Iran - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

weer thuis na de reis naar Iran

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

07 Oktober 2017 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al weer 1 week thuis en kijk ik terug op een toch wel geslaagde vakantie in Iran.
Jammer genoeg heb ik het mooie weer van Iran niet mee kunnen nemen naar Nederland .
Doch dit slechte weer heeft wel als voordeel dat ik alle tijd binnenshuis kon besteden aan het selecteren en het plaatsen van mijn vakantie foto's op de computer. Ook staan inmiddels de mooiste foto's op mijn weblog.
Dus als je nog geïnteresseerd bent kun je ze alsnog bekijken.
En als je nog meer foto's en films van deze Iran reis wil zien dan ben je van harte welkom in huize Bleeker.

De volgende reis staat over 2 maanden gepland : dan ga ik naar Afrika, Nepal en waarschijnlijk naar Israël/Jordanië. Dan zal ik weer een weblog maken, dus als je geïnteresseerd bent laat het me dan weten.

Groetjes van Francine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJsselstein

Francine

Vrouw

Actief sinds 06 Sept. 2017
Verslag gelezen: 1762
Totaal aantal bezoekers 6980

Voorgaande reizen:

06 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: